"ניסים גלויים": שיפור במצבו של מרן הגרב"מ אזרחי

נתי קאליש No Comments on "ניסים גלויים": שיפור במצבו של מרן הגרב"מ אזרחי

שיפור במצבו הרפואי של מרן הגרב"מ אזרחי. "זכינו וראינו את הניסים הגלויים וחסד ה'", מספרים מקורביו. ומה אמר מרן רה"י לרופאים שבאו לנתח אותו?

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר מועצת גדולי התורה מרן הגרב"מ אזרחי עבר הבוקר (ראשון) ניתוח בעמוד שדרה שהסתיים ב"ה בהצלחה רבה.

בבית מרן ראש הישיבה מעדכנים, כי בשבוע האחרון היתה התקדמות בס"ד מבחינה נשימתית. "ראש הישיבה ער וצלול בצורה יוצאת דופן ויושב ומחדש חידושי תורה כמעיין המתגבר. זכינו וראינו את הניסים הגלויים וחסד ה'", אומרים בסביבתו.

עקב ההתקדמות והראייה גם של הרופאים שמדובר כאן לא במקרה רפואי רגיל הוחלט על ניתוח בעמוד שדרה שעשוי לשפר את המצב הגופני של ראש הישיבה. "כשנכנסו להציע את הניתוח לראש הישיבה יחד עם טובי הפרופסורים, ראש הישיבה שמע את הדברים ואמר שצריך לדעת שמי שמנהל את העולם ורופא חולים זה רק הרבש"ע והוא ורק הוא יכול לרפאות וצריך להאמין שכל מה שהקב"ה עושה זה אך ורק לטובה ובקשתו לרופאים שידעו שאין עוד מלבדו והוא ואין בלתו והם בסה"כ השליחים של הקב"ה ואם הם מאמינים בכך אז צריך לעשות את הניתוח ויעבור בהצלחה גדולה" נמסר ממקורבי מרן.

"וב"ה בזכות התפילות של כל כלל ישראל הייתה הצלחה גדולה למעלה מהמצופה ומודים להמוני בית ישראל על התפילות ולצוות הרפואי על המאמצים ומבקשים להמשיך להתפלל עד לחזרתו האיתנה ובריאותו השלמה של מרן רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה אכי"ר".

נציין כי בהתייעצות השתתפו הרופאים הבכירים, פרופ יורם וייס מנכ"ל הדסה ד"ר גו'ש שרודר פרופ קפלן פרופ סטפן לדות פרופסור עופר אמיר פרופסור סיגל סביירי יחד עם רופאו האישי של רה"י פרופסור אורי רוגבסקי. את הניתוח שעבר בהצלחה מרובה ביצע הרופא המנתח ד"ר ג'וש שרודר.



0 תגובות